Dane kontaktowe

Meble VIP Design
ul. Stefana Jaracza 37P/5A
50-305 Wrocław
woj. dolnośląskie

NIP: 8982238166

tel: 667 700 900
e-mail: info@meblevipdesign.pl

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Pytania i odpowiedzi

 1. Jak złożyć zamówienie ?

  1. Wybierz interesujący Cię produkt.
  2. Jeśli to konieczne zdecyduj się na odpowiadający Tobie wariant produktu.
  3. Dodaj do koszyka.
  4. Wybierz rodzaj dostawy i płatności.
  5. Kliknij "Zamawiam"
  6. Zarejestruj się, wybierz "Zakupy bez rejestracji" lub zaloguj się jeśli już posiadasz konto.
  7. Uzupełnij dane na które ma zostać zrealizowane zamówienie.
  8. Przejdź do podsumowania i dokończ składanie zamówienia zgodnie z dalszymi wskazówkami.

2. Jak dokonać płatności ?

  • Płatności w naszym sklepie można dokonać poprzez przelew tradycyjny na wskazany numer konta bankowego: 86 1090 2398 0000 0001 3592 2679 lub poprzez szybkie płatności bankowe.

3. Ile kosztuje dostawa ?

  • Koszty dostawy na terenie całej Polski to jedyne 20 zł

4. Jaki jest czas dostawy ?

  • Meble twarde: od 5 do 55 dni
  • Meble tapicerowane: od 25 do 45 dni
  • Materace: od 5 do 20 dni
  • Materace Buoninfante: od 10 do 35 dni
  • Stelaże: od 5 do 20 dni
  • Meble producenta SIGNAL: od 10 do 45 dni

5. Czy można komponować i zmieniać zestawy mebli oraz wymiary poszczególnych elementów?

  • Możliwość stworzenia własnych aranżacji istnieje w przypadku mebli sypialnianych, modułowych bądź systemowych (tych składających się z elementów) oraz stołów i krzeseł, które również można dowolnie konfigurować i mieszać ze sobą różne modele.
  • W związku z tym, iż większość mebli produkowanych jest seryjnie, mają one z góry ustalone wymiary i nie można ich zmieniać.

6. Czy wnosimy meble ?

  • Nie

7. Czy oferujemy usługę montażu mebli ?

  • Nie

8. Jak dokonać zakupów na raty ?

  • Kup produkt 
  • Wypełnij wniosek  
  • Otrzymaj decyzje 
  • Zaakceptuj umowę i uruchom środki 

9. Na co zwracać szczególną uwagę ?

  • Zawsze sprawdzaj towar. Przy zamawianiu dobrze upewnij się czy na pewno wybrałeś wariant który Cię interesuje(tkanina, rozmiar, strona narożnika itd.), a przy odbiorze, dokładnie sprawdź czy otrzymany produkt nie jest uszkodzony.

10. Jak podejść do sytuacji w której chcemy skorzystać z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni  od otrzymania towaru ?

  • Po odpowiedź na to pytanie odsyłamy do regulaminu zwrotów i reklamacji: Kliknij tutaj

11. Jaki jest okres gwarancji na nasze produkty ?

  • Wszystkie meble z naszej oferty są nowe i posiadają 2 letnią gwarancję producenta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium